Ale bylo rozhodnuto, že tu bude wotlk, tak se snažím vymyslet, jak se co nejmíň odklonit od lore. Já bych ráda jela příběhovou linku dál.
+5
Eynor Astrae
Seraphim
Faelin
Avelion
Sahni
9 posters
O projektu
Průzkum
Líbí se vám koncepce serveru a hráli by jste u nás?
- [ 15 ]
- [68%]
- [ 7 ]
- [32%]
- [ 0 ]
- [0%]
Celkem hlasů: 22
Avelion- Posts : 41
Join date : 14. 11. 14
Age : 31
- Post n°26
Re: O projektu
Mě vyhovují všechny části lore(až na smrt Koriastrasze a Rhonina, to mi vadí hodně). Kdyby to bylo na mě, tak by mi nevadilo ani hodit sem pandy a erpit zatím teprve příběh cata.
Ale bylo rozhodnuto, že tu bude wotlk, tak se snažím vymyslet, jak se co nejmíň odklonit od lore. Já bych ráda jela příběhovou linku dál.
Ale bylo rozhodnuto, že tu bude wotlk, tak se snažím vymyslet, jak se co nejmíň odklonit od lore. Já bych ráda jela příběhovou linku dál.
Ceroth- Posts : 15
Join date : 09. 11. 14
- Post n°27
Re: O projektu
Avelion tu nikdo nenutí hrát. Ne nebude se rpit cata příběh. Deathwing nevyletěl. Co přinese budoucnost si určíme sami.
Faelin- Posts : 14
Join date : 14. 11. 14
- Post n°29
Re: O projektu
Ehm, orkovia sa po vypití Mannorothovej krvi stali zelenými so žiariacimi červenými očami, pričom červenú farbu a mutácie získali až potom, čo vznikol Outland a oni sa napili Magtheridonovej krvi. Červení orkovia počas Prvej vojny ešte neexistovali.
Seraphim- Posts : 73
Join date : 04. 11. 14
- Post n°30
Re: O projektu
Mad napsal:Jsem línej to vše číst. Avšak je zbytečné se přít s GMT, kteři si již stanovily co, jak, kde a co se bude hrát a nevyplatí se jim ničit základy. Smířit nebo adios.
Dále. W1. Jo. Proč ne. Měli jsme zde před W1, W3, WoW. prostě skoro vše, až na tohle, myslím. Tady je ta... EPIKČNOST zaručena jelikož... kdo by neměl rád Medivha?
Jasně OP sem OP tam, démoni, porty... Atp. Debiliny že jo. Ale když nepůjde hlavní dějová linka, co pak? SW? Duskwood? Farma vo Westfalle? Hah. Víte, kolik RP je to? Nevim, zda v W1 byl i Deeprun Tram, ale pokud jo, máme zde i Ironforge! A pak ORKY! Kdo by nechtěl zabít zelenou gorilu? Tedy... Rudou?
- Otazka č.1. Orkové budou zelení, nebo rudí, po vypití Mannorothovy krve?
- Question n.2. Budem moct zabít Medivha společně s Lotharem a Khadgarem a Drakou?
- Otázka č.3.! It is possible? Budem moct zabránit Medivhovi ve zavření portálu a tedy, vytvoření paralelního světa? Světa bez orků? Nebo se budem MUSET držet časové linky a postupnosti alá děje?
- What about num. four. Rasy - Snad si to ještě rozmyslíte, ale trpaslíci, lidé, gnomové. Tyhle tři rasy, by zde býti mohli (i když Helfy bych tam viděl jen velmi nerad.), nebo i jiné rasy, krom těch s iluzií z budoucnosti?
Let the flame begin.
Prvni cast mi nedava prilis smysl, co tim chtel basnik rici, ale k tvym otazkam:
Ad 1: Normalni, specialne tvuj vsak bude ruzovy
Ad 2: Maybe, je to dulezita udalost, i ty planujeme zahrnout do eventu
Ad 3: Takove historicke zvraty by nam asi zkazily zamer hrat dalsi historicke udalosti.
Ad 4: Lide, trpasliky, gnomy, orky, trolly, helfy, s tim se da snad pocitat v teto historicke dobe. Nemusi to nutne byt jen orcs and humans
A zadny flame, diky
Seraphim- Posts : 73
Join date : 04. 11. 14
- Post n°32
Re: O projektu
Na tohle ti odpoví i wiki http://www.wowwiki.com/Deeprun_Tram , pokud umíš anglicky nebo používat google translator.
Čili ne, deeprun bude vybudován až po druhé válce.
A co se týče dalších otázek na gnomy, vem na vědomí, že děj Warcraftu 1 se odehrává v Kingdom of Azeroth, čili gnomové zkrátka nejsou ve větším měřítku zatím v plánu, ačkoli v té době existují, nefrčí kolem nich důležité dění oné doby. Stejně tak jako v té době existují taurové, nelfové atd, tak War 1 se na ně nesoustředí.
V budoucnu, až se budeme hodně nudit a bude například i velký zájem o RP gnomů a třeba jejich patálií s troggy, to můžeme zvážit.
Čili ne, deeprun bude vybudován až po druhé válce.
A co se týče dalších otázek na gnomy, vem na vědomí, že děj Warcraftu 1 se odehrává v Kingdom of Azeroth, čili gnomové zkrátka nejsou ve větším měřítku zatím v plánu, ačkoli v té době existují, nefrčí kolem nich důležité dění oné doby. Stejně tak jako v té době existují taurové, nelfové atd, tak War 1 se na ně nesoustředí.
V budoucnu, až se budeme hodně nudit a bude například i velký zájem o RP gnomů a třeba jejich patálií s troggy, to můžeme zvážit.
Orkelt- Posts : 174
Join date : 14. 11. 14
Age : 26
- Post n°33
Re: O projektu
Jen takový dotaz. Jak je to s vývojem a kdy by měl server být provozuschopný? Už se totiž nemůžu dočkat
Anonymní- Anonymní
- Post n°34
Re: O projektu
Nuže, neodpovídám ti teď za celej gm tým, ale z mého osobního pohledu.
Myslím si že teď, jsme ve fáze testování. Až se to dodělá, tak nejspíš se budou řešit ještě nějaké podrobnosti a podobně a poté bude server otevřen pro PvP/PvE. A tam možnost rpit normálně bude, ale z hlediska příprav doby před W1, je to vcelku náročné a na dost práce. Uvidíme jak nám pújde práce od ruky, prozatím je to jen v začátcích. Server pro PvE/PvP by mohl být otevřený možná koncem zimy, ačkoliv nad datumem spuštění ani přibližném jsme se prozatím nezamýšleli.
Myslím si že teď, jsme ve fáze testování. Až se to dodělá, tak nejspíš se budou řešit ještě nějaké podrobnosti a podobně a poté bude server otevřen pro PvP/PvE. A tam možnost rpit normálně bude, ale z hlediska příprav doby před W1, je to vcelku náročné a na dost práce. Uvidíme jak nám pújde práce od ruky, prozatím je to jen v začátcích. Server pro PvE/PvP by mohl být otevřený možná koncem zimy, ačkoliv nad datumem spuštění ani přibližném jsme se prozatím nezamýšleli.
Faelin- Posts : 14
Join date : 14. 11. 14
- Post n°35
Re: O projektu
Povinná otázka na stav vývoja serveru. Tož, ako to ide? Sú nejaké novinky?
Seraphim- Posts : 73
Join date : 04. 11. 14
- Post n°36
Re: O projektu
Ahoj, přes Vánoce byl poněkud útlum prací ze zřejmých důvodů.
Prozatím je asi nejvíce práce odvedeno na testování questů a předělání Duskwoodu na Eastern Elwynn Forrest.
Prozatím je asi nejvíce práce odvedeno na testování questů a předělání Duskwoodu na Eastern Elwynn Forrest.
Seraphim- Posts : 73
Join date : 04. 11. 14
- Post n°37
Re: O projektu
Trochu jsem si hrál.
Kdo pozná, kde to je, dostane bludišťáka :-P
Kdo pozná, kde to je, dostane bludišťáka :-P
Faelin- Posts : 14
Join date : 14. 11. 14
- Post n°38
Re: O projektu
Moonbrook...jeden z najblbších vstupov do mesta, po prejdení 500 mobiek vojdeš medzi prvé budovy
Faelin- Posts : 14
Join date : 14. 11. 14
- Post n°39
Re: O projektu
A znova ja
Keď sa Orkelt pred 2,5 mesiacmi pýtal, bol sem daný súkromný odhad, že niekedy okolo konca zimy by mohla byť klasická WotLK časť spravená. Teda, zima síce trvá až do dvoch tretín marca, ale tak či tak všetci považujú marec už za jarný mesiac Čiže, viete už aspoň približne, kedy by sa server spustil? Prípadne aj nejaké ďalšie ukážky z toho, čo sa podarilo spraviť a dá sa to zdieľať s potenciálnou komunitou
Keď sa Orkelt pred 2,5 mesiacmi pýtal, bol sem daný súkromný odhad, že niekedy okolo konca zimy by mohla byť klasická WotLK časť spravená. Teda, zima síce trvá až do dvoch tretín marca, ale tak či tak všetci považujú marec už za jarný mesiac Čiže, viete už aspoň približne, kedy by sa server spustil? Prípadne aj nejaké ďalšie ukážky z toho, čo sa podarilo spraviť a dá sa to zdieľať s potenciálnou komunitou
Seraphim- Posts : 73
Join date : 04. 11. 14
- Post n°40
Re: O projektu
Věc se má tak, že WotlK již od cca listopadu běží, nicméně bychom potřebovali více lidí, kteří by byli ochotni pracovat na Noggit části - onom Azerothu v době před 1. válkou.
Čili pakliže umíte, nebo by jste se rádi naučili pracovat s Noggitem, oceníme každou pomocnou ruku.
Čili pakliže umíte, nebo by jste se rádi naučili pracovat s Noggitem, oceníme každou pomocnou ruku.
Faelin- Posts : 14
Join date : 14. 11. 14
- Post n°41
Re: O projektu
Otázkou ale je, koľkí ľudia, čo pôjdu na server, naň pôjdu kvôli tej Prvej vojne? Ako bolo totiž spomínané, server bude mať tri časti:
1. WotLK PvE/PvP
2. post-WotLK RP (prakticky pokračovanie toho, čo je na Soulwelli s neprítomnosťou zmien oblastí a lore z Caty, prípadne s ich čiastočným zakomponovaním do RP)
3. RP z obdobia Prvej vojny.
Avšak z týchto troch častí si hráči môžu vybrať, čo budú robiť a pokojne sa nejakej z nich nemusia vôbec zúčastniť, prípadne by na serveri boli len kvôli jednej alebo dvom z nich. Vidím to napríklad na sebe, keď sa veľmi teším na WotLK, keďže Cata mi naozaj nesadla príbehom ani atmosférou a bugy na Soulwelli tomu tiež veľmi nepomáhajú, a tiež na post-WotLK RP s prítomnosťou spawnov ako boli na WotLK Soulwelli, avšak RP Prvej vojny vôbec nie je medzi mojimi prioritami. Samozrejme, myslím, že veľa ľudí sa pôjde pozrieť na eventy (vrátane mňa) ako napríklad bitky alebo významné historické udalosti, avšak možno by nebolo zlé zistiť, koľkí ľudia v skutočnosti plánujú ísť na server len kvôli tej jednej časti, na ktorej sa ešte pracuje. Môže sa totiž stať, že po spustení serveru sa zistí, že 5 ľudí pravidelne RPí v oblastiach pôvodného Stormwindu, na ktorých sa dlho pracovalo, kým post-WotLK éru bude RPiť 20 ľudí a samotný WotLK bez RP bude hrať ďalších 10. Sú to síce náhodné čísla, ale určite chápeš pointu.
A osobne si myslím, že je lepšie zistiť si záujem u potenciálnej komunity o tie tri oblasti hry, aby ste vedeli, na čom ste. Pretože, hoci RP Prvej vojny je výborný nápad a som si istý, že až to bude, bude to veľmi dobré z hľadiska príbehu, oblasti aj samotného RP, ale koncentrovať server okolo tejto idey bez preskúmania toho, či hráči skutočne chcú hlavne tento aspekt hry, asi nie je najlepšie.
1. WotLK PvE/PvP
2. post-WotLK RP (prakticky pokračovanie toho, čo je na Soulwelli s neprítomnosťou zmien oblastí a lore z Caty, prípadne s ich čiastočným zakomponovaním do RP)
3. RP z obdobia Prvej vojny.
Avšak z týchto troch častí si hráči môžu vybrať, čo budú robiť a pokojne sa nejakej z nich nemusia vôbec zúčastniť, prípadne by na serveri boli len kvôli jednej alebo dvom z nich. Vidím to napríklad na sebe, keď sa veľmi teším na WotLK, keďže Cata mi naozaj nesadla príbehom ani atmosférou a bugy na Soulwelli tomu tiež veľmi nepomáhajú, a tiež na post-WotLK RP s prítomnosťou spawnov ako boli na WotLK Soulwelli, avšak RP Prvej vojny vôbec nie je medzi mojimi prioritami. Samozrejme, myslím, že veľa ľudí sa pôjde pozrieť na eventy (vrátane mňa) ako napríklad bitky alebo významné historické udalosti, avšak možno by nebolo zlé zistiť, koľkí ľudia v skutočnosti plánujú ísť na server len kvôli tej jednej časti, na ktorej sa ešte pracuje. Môže sa totiž stať, že po spustení serveru sa zistí, že 5 ľudí pravidelne RPí v oblastiach pôvodného Stormwindu, na ktorých sa dlho pracovalo, kým post-WotLK éru bude RPiť 20 ľudí a samotný WotLK bez RP bude hrať ďalších 10. Sú to síce náhodné čísla, ale určite chápeš pointu.
A osobne si myslím, že je lepšie zistiť si záujem u potenciálnej komunity o tie tri oblasti hry, aby ste vedeli, na čom ste. Pretože, hoci RP Prvej vojny je výborný nápad a som si istý, že až to bude, bude to veľmi dobré z hľadiska príbehu, oblasti aj samotného RP, ale koncentrovať server okolo tejto idey bez preskúmania toho, či hráči skutočne chcú hlavne tento aspekt hry, asi nie je najlepšie.
Avelion- Posts : 41
Join date : 14. 11. 14
Age : 31
- Post n°42
Re: O projektu
No třeba já bych na W1 šla erpit celkem ráda. Konečně možnost zřezat orky hlava nehlava
Ne, teď vážně. Nevím o tom, že by se někde jinde jel W1 RP server a podle mě to nabízí spoustu nových možností pro RP, které se prostě z nějakých důvodů v lore nedaly erpit ani na Vanile. A dokud jede rp na Souwellu a není potřeba se stěhovat, tak je pro mě ten W1 zcela dostačující.
Vzhledem k tomu, že v průzkumu hlasovalo jen 13 lidí, tak bych s nějakými 20-30 lidmi online zrovna moc nepočítala, ale třeba se zadaří a nějaká populace tu bude ;-D
Ne, teď vážně. Nevím o tom, že by se někde jinde jel W1 RP server a podle mě to nabízí spoustu nových možností pro RP, které se prostě z nějakých důvodů v lore nedaly erpit ani na Vanile. A dokud jede rp na Souwellu a není potřeba se stěhovat, tak je pro mě ten W1 zcela dostačující.
Vzhledem k tomu, že v průzkumu hlasovalo jen 13 lidí, tak bych s nějakými 20-30 lidmi online zrovna moc nepočítala, ale třeba se zadaří a nějaká populace tu bude ;-D
Faelin- Posts : 14
Join date : 14. 11. 14
- Post n°43
Re: O projektu
20 - 30 online? Ktovie. 20 - 30 hráčov určite. Nie každý hráč, čo by hral, sa musí registrovať na fórum a hlasovať. A zrejme ti unikol význam toho, čo som písal, takže polopatisticky: Tri časti, dve z nich sú prakticky pripravené, zostáva tretia. Prečo nespraviť prieskum, koľko ľudí plánuje hrať kvôli tej tretej a zistiť, či je opodstatnené čakať so spustením serveru na jej dokončenie?
Ďalej, RP na Soulwelli funguje? Nuž, áno, avšak od RP podmienok na oficiálnych serveroch ho odlišujú len RP GM. RP na Soulwelli je ako život na Slovensku. Ide to a reálne to vôbec nie je až tak zlé, ale podmienky by nepochybne mohli byť omnoho lepšie.
Herné hľadisko, Soulwell má obrovské množstvo bugov. Pardon, ale ak sú problémy vôbec vyXPiť postavu na maximálny level, tak je niečo zle. WotLK je síce starší, avšak jadro je určite lepšie, ako to, čo má súčasný Soulwell.
A biť orkov? Ehm, okrem skúšobného útoku na Stormwind, ktorého sa zúčastnili dva klany (myslím, že to bol Bleeding Hollow a Twilight Hammer, ale nie som si istý) ľudia v Prvej vojne nevyhrali ani jednu veľkú bitku. Sunnyglade, Grand Hamlet, Moonbrook, Goldshire, Northshire Abbey, zrejme aj Lakeshire nespomínaný vo Warcrafte a tiež samotný Stormwind boli všetko prehrané bitky, kde ľudia boli zničení Hordou. Je to aj logické, samotná Horda bola porazená až po jej rozštiepení spojenými silami ľudí a elfov a následne ničená na ústupe. Stormwind nemal šancu. Predpokladám, že skôr budú orkovia rezať ľudí, nie naopak. Až pri potenciálnom RP Druhej vojny by sa karta obrátila a došlo by na porážku orkov.
Ďalej, RP na Soulwelli funguje? Nuž, áno, avšak od RP podmienok na oficiálnych serveroch ho odlišujú len RP GM. RP na Soulwelli je ako život na Slovensku. Ide to a reálne to vôbec nie je až tak zlé, ale podmienky by nepochybne mohli byť omnoho lepšie.
Herné hľadisko, Soulwell má obrovské množstvo bugov. Pardon, ale ak sú problémy vôbec vyXPiť postavu na maximálny level, tak je niečo zle. WotLK je síce starší, avšak jadro je určite lepšie, ako to, čo má súčasný Soulwell.
A biť orkov? Ehm, okrem skúšobného útoku na Stormwind, ktorého sa zúčastnili dva klany (myslím, že to bol Bleeding Hollow a Twilight Hammer, ale nie som si istý) ľudia v Prvej vojne nevyhrali ani jednu veľkú bitku. Sunnyglade, Grand Hamlet, Moonbrook, Goldshire, Northshire Abbey, zrejme aj Lakeshire nespomínaný vo Warcrafte a tiež samotný Stormwind boli všetko prehrané bitky, kde ľudia boli zničení Hordou. Je to aj logické, samotná Horda bola porazená až po jej rozštiepení spojenými silami ľudí a elfov a následne ničená na ústupe. Stormwind nemal šancu. Predpokladám, že skôr budú orkovia rezať ľudí, nie naopak. Až pri potenciálnom RP Druhej vojny by sa karta obrátila a došlo by na porážku orkov.
Seraphim- Posts : 73
Join date : 04. 11. 14
- Post n°44
Re: O projektu
http://postimg.org/image/xsp49rn3j/full/
http://postimg.org/image/925iu7d1l/full/
Další ochutnávka z mé dílny
http://postimg.org/image/925iu7d1l/full/
Další ochutnávka z mé dílny
Ceroth- Posts : 15
Join date : 09. 11. 14
- Post n°45
Re: O projektu
Redridge kompletní, v albu je několik screenů z probíhající výstavby, tak se neděste, že tam nejsou stromy a je to holé ;-)
https://plus.google.com/u/0/photos/105130591124272681106/albums/6132928261610406753/6132928264478178178?pid=6132928264478178178&oid=105130591124272681106
https://plus.google.com/u/0/photos/105130591124272681106/albums/6132928261610406753/6132928264478178178?pid=6132928264478178178&oid=105130591124272681106
Ceroth- Posts : 15
Join date : 09. 11. 14
- Post n°46
Re: O projektu
Jeden screen pro ukázku:
Původní Redridge (Three Corners)
Původní Redridge (Three Corners)
Ceroth- Posts : 15
Join date : 09. 11. 14
- Post n°48
Re: O projektu
Další lokace hotová - Swamp of Sorrows
https://plus.google.com/u/0/photos/105130591124272681106/albums/6134211950432743953/6134211958511346338?pid=6134211958511346338&oid=105130591124272681106
A zároveň přikládám menší ochutnávku z předělávání Duskwoodu
https://plus.google.com/u/0/photos/105130591124272681106/albums/6134211950432743953/6134211958511346338?pid=6134211958511346338&oid=105130591124272681106
A zároveň přikládám menší ochutnávku z předělávání Duskwoodu
Ceroth- Posts : 15
Join date : 09. 11. 14
- Post n°49
Re: O projektu
Duskwood new
Úpravy Duskwoodu se nám pomalu chýlí ke konci, tak bych se s vámi rád podělil o pár obrázků z tvorby. V galerii najdete jak obrázky z noggitu, tak ze hry, abyste si připomněli jak Duskwood vypadá.
https://plus.google.com/u/0/105130591124272681106/posts/Y9aETJLy4iM?pid=6136505654790909634&oid=105130591124272681106
Ceroth- Posts : 15
Join date : 09. 11. 14
- Post n°50
Re: O projektu
Lokace Duskwood byla dokončena, omlouvám se za zdržení, způsobené poničením počítače.
Byla provedena i úprava lokace Deadwind Pass
Byla provedena i úprava lokace Deadwind Pass