Fórum RP/PvE/PvP serveru Legenda


    O projektu

    Share

    Průzkum

    Líbí se vám koncepce serveru a hráli by jste u nás?

    [ 15 ]
    68% [68%] 
    [ 7 ]
    32% [32%] 
    [ 0 ]
    0% [0%] 

    Celkem hlasů: 22
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    O projektu

    Příspěvek pro Seraphim za Thu Nov 13, 2014 5:12 pm

    Ahoj,

    dovolte mi, abych vám představil náš projekt vzniklý z důvodu aktuální situace na serveru SoulWell.

    Cílem je vytvořit celkem dvě herní / RP mapy:


    1. postWOTLK era: Vytvořit WotlK RPPvE(PvP) server, který umožní stávajícím hráčům ze Soulwellu poměrně plynule zachovat jejich stávající roleplay a pokud možno i postavy co nejvíce beze změny, aby mohli pokračovat v naplánovaných eventechNa této klasické WotLK mapě budou tolerování i neRP hráči, kteří nenarušují úmyslně roleplay hru. Tato mapa by měla poskytovat běžné WotlK WoW součásti, jako pvp, pve, samozřejmě i roleplay a případné noggit úpravy a spawning GH a PH. Roleplay lore na této mapě bude patrně pokračováním událostí po WotlK, čili po zabití Arthase. V tomto ohledu budou třeba jisté ústupky z RP aktualního RP postav na Cata SWL.

    2. War1 era: K tomu vyrobit další mapu, jež bude mít vzhled, bytosti, lokace, lore cca z období Warcraft: Orcs and Humans, respektive události novely Poslední strážce.
      Na této mapě pak budou odehrávány eventy a historické události spadající do této doby. Hráči se v této lokaci budou moci pohybovat bud jako postavy přímo z éry Warcraft 1, což sebou nese jistá omezení ras (alespoň dle lokality), povolání atd, ale taktéž jako postavy (některé maskované iluzí) z budoucnosti, jež přišly časem z doby WotlK (viz bod 1), které však nesmí prozradit svou existenci, původ, šířit informace o věcech budoucích, nebo významným způsobem ovlivnit historické události (zkrátka ala eventy Caverns of Time), aby nenarušovaly roleplay hru "War 1 era" postav.

      Případné expení pro tyto "war 1 era" postavy bude zajištěno buď na War1 mapě, nebo na WotlK mapě v OOC stylu.



    Další modifikace, které s velkou pravděpodobností zahrneme:

    • Bude umožněno tvořit mezifrakční party (aby se snáze skládaly dungy).
    • Bude umožněna mezifrakční aukce za nižší poplatky, zřejmě i prodloužena doba trvání aukce (řeší to nižší počty hráčů).
    • Postavy budou k sobě vzájemně žluté (neutral), nebo bude vyroben příkaz na útok na vlastní frakci (agro). Ještě je nutné dořešit stav Ali vs Horde na postWotlK era serveru, aneb zda bude normálně válka, příměří, mír?? 
    • Pokud bude možné, možná je i implementace crossfaction BG (berlička pro PvP).
    • Zvažujeme možnost vytvoření i mezifrakčních komunikačních kanálů (na CzD fungoval celkem bez potíží, vyjímečně si někdo nadával).


    Nějaké info o postavách pro hráče ze SWL:

    • Postavy zřejmě bude možnost vytáhnout z WotlK záloh z podzimu 2013, čili z doby předání WotLK SWL do správy Gamenode => nějaký rollback.
    • Postavy založené až na GN budeme zřejmě nějakým způsobem nahrazovat => levelup, nějaké itemy, profese, žel to asi nebude dokonalé vč. achi atd.


    Připomínkujte a ptejte se dle uvážení. Děláme server pro Vás, zajímají nás Vaše názory a připomínky!

    Sahni

    Posts : 1
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Sahni za Fri Nov 14, 2014 11:00 am

    Předběžně, count me in na občasné hraní bounce
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Seraphim za Fri Nov 14, 2014 12:58 pm

    Veškeré dotazy a připomínky směřujte na toto forum. Nebudeme se neustále opakovat. Razz
    avatar
    Avelion

    Posts : 38
    Join date : 14. 11. 14
    Age : 25

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Avelion za Fri Nov 14, 2014 2:49 pm

    Jak to bude s Accounty- budou nějak omezeny počtem?

    Budou připojeny vždy pod jednoho uživatele jako teď, nebo bude každý úplně samostatně?(ptám se kvůli nutnosti registrace vždy pro každý účet zvlášť- tolik mailů jako postav vážně nemám Very Happy )

    Budou se nahrazovat jen postavy založení na GN, nebo i ze SWL? Když se servery spojovaly, tak jsem myslím byla ještě celkem low lvl a nerada bych o ty lvly úplně přišla.

    Je možnost náhrady postav z Altantis stejným způsobem jako je to u postav založených na GN? A bude se v případě žádosti o nahrazení postavy muset dokládat nějaký důkaz?(screeny postavy, detaily a podobně?)

    Plánuje se nějaká možnost koupit si věci nesehnatelné ve hře(např. mounty?).

    Exituje možnost znovuzavedení event marek a nákupu za ně?

    Jaký jsou v plánu raty?

    Díky
    avatar
    Faelin

    Posts : 14
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Faelin za Fri Nov 14, 2014 3:20 pm

    Super nápad Smile Týmto končí povinná chváliaca časť Very Happy

    Takže, k pripomienkam a otázkam.
    Po prvé, kto je vlastne súčasťou tohto projektu? Nielen admin team, ale aj, či ide o projekt len RPerov zo Soulwellu alebo aj nejakých iných, proste, koľko ľudeí by sme tam možno odhadom mohli očakávať?
    Taktiež, čo s hernými mechanizmami? Ak teda nejde len o HC RP server, ale aj PvP a PvE, ako na tom bude funkčnosť questov, spellov, classov, proste, odkiaľ sa to bude brať?
    Taktiež, ako na tom budeme s lore ohľadom Caty? Pokiaľ viem, Alterac (ktorý tipujem bol tiež oslovený, keďže si jeho súčasťou...teda, dúfam, že sa nemýlim a si, v Ali mám prehľad len trochu) napríklad RPil veci ohľadom ofenzívy Forsakenov do Hillsbrad a Arathi, Elrendar zas začal veci so Zandalarmi atď. Tieto veci ale nie sú odrazené na mape oblastí (napríklad obnovené časti EP, celé WP, zmena Forsakenov z padaviek skrývajúcich sa v ruinách Lordaeronských miest na uberOPultramegazvrátenúnazi hrozbu), čo by mohlo spraviť problém. Ako by sa to teda riešilo s týmto?
    Tu si tak trochu možno zodpoviem návrhom na svoju predchádzajúcu otázku, ale, keď už bude tá mapa z W1, nešlo by spraviť takú mapu aj na skutočný svet? Mám na mysli, že levelovalo by sa v normálnej mape Azerothu, Outlandu a Northrendu, taktiež by sa tam robilo všetko, čo je v hre, dungy, farmenie, repky, prípadne aj world PvP a na druhej mape by sa robilo RP. To by umožnilo upraviť veci podľa aktuálneho stavu lore, napríklad Outland bez tisícov démonov, Illidariov a belfov, Northrend bez Pohromy atď. Taktiež by sa v tejto mape mohli tvorcovia vyhrať so spawnami a Noggitom. Alterac pekne obnovený a bez mobiek, Stromgarde bez nepriateľov na každom kúsku, WP a EP pod kontrolou Argent Crusade, Ghostlands pevnejšie ovládané Silvermoonom, rovnako ako oblasti s Wretchedmi v EW, Quel´Danas pod vlajkou QT, obnovený západný Silvermoon, Hillsbrad a Silverpine zmenené na bastióny moci Forsakenov, lokácie Elrendaru skutočne vsadené do sveta, nielen v nevyužitej oblasti, Hyjal bez potreby ísť do raidu? Všetko možné bez ovplyvnenia hry, len by sa prešlo portálom a puf, sme tam, vo svete, ktorý je Azerothom, aký má byť (a s našimi sexy obmenami). Mali by sme tým vytvorenú lokáciu, ako na HC RP serveroch, kde by sa naše zmeny mohli skutočne ukázať, ale vo veľkosti celého sveta, ktorý už vlastne máme vytvorený dobrými ľuďmi z Blizzardu. S tým, že toto by mohlo prilákať aj mnohých nováčikov, ktorí by chceli RPiť v skutočnom svete Warcraftu, ale bez obmedzení, ktoré ten svet kvôli tomu, že ide o MMORPG a nie RP hru, obsahuje.

    A len tak zo zaujímavosti, k tomu War1...ako k tomu vlastne prišlo? Rozhodne proti tomu nápadu nie som, vyzerá to sľubne, ale zaujíma ma, prečo práve táto doba v dejinách Azerothu? Smile
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Seraphim za Fri Nov 14, 2014 3:42 pm

    Avelion napsal:Budou připojeny vždy pod jednoho uživatele jako teď, nebo bude každý úplně samostatně?(ptám se kvůli nutnosti registrace vždy pro každý účet zvlášť- tolik mailů jako postav vážně nemám Very Happy )
    Zrejme jako na starem SWL webu, pokud nam bude umozneno jej pouzit. -Seraphim-
    Budou se nahrazovat jen postavy založení na GN, nebo i ze SWL? Když se servery spojovaly, tak jsem myslím byla ještě celkem low lvl a nerada bych o ty lvly úplně přišla.
    Pokusime se co pujde. -Seraphim-
    Je možnost náhrady postav z Altantis stejným způsobem jako je to u postav založených na GN? A bude se v případě žádosti o nahrazení postavy muset dokládat nějaký důkaz?(screeny postavy, detaily a podobně?)
    Co je Atlantis? -Seraphim-
    Plánuje se nějaká možnost koupit si věci nesehnatelné ve hře(např. mounty?).
    Muze byt .. takove hlouposti jsme zatim nediskutovali a radi bychom projekt smerovali vice dle prani hracu, abychom nevyvijeli neco zbytecneho. -Seraphim-

    Exituje možnost znovuzavedení event marek a nákupu za ně?
    Ano. -Seraphim-

    Jaký jsou v plánu raty?
    Neresili jsme, zrejme bude zalezet na prani hracu. -Seraphim-

    Díky
    avatar
    Eynor Astrae

    Posts : 240
    Join date : 08. 11. 14
    Location : Elrendar Keep

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Eynor Astrae za Fri Nov 14, 2014 3:46 pm

    Jiná otázka: zpřístupníte v DB i "tajné" mapy? Verdant Plains, Old Scarlet monastery, vrcholek hyjalu, nepoužitou kryptu pod KZ, battleground v Aszhaře etc?
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Seraphim za Fri Nov 14, 2014 3:54 pm

    Faelin napsal:Super nápad Smile Týmto končí povinná chváliaca časť Very Happy Diky -S-

    Takže, k pripomienkam a otázkam.
    Po prvé, kto je vlastne súčasťou tohto projektu? Nielen admin team, ale aj, či ide o projekt len RPerov zo Soulwellu alebo aj nejakých iných, proste, koľko ľudeí by sme tam možno odhadom mohli očakávať?
    Kdokoli bude chtit, akceptujeme i slusne nerp hrace -S-

    Taktiež, čo s hernými mechanizmami? Ak teda nejde len o HC RP server, ale aj PvP a PvE, ako na tom bude funkčnosť questov, spellov, classov, proste, odkiaľ sa to bude brať?
    WotLK Soulcore (hledame i dalsi devy) -S-
    Taktiež, ako na tom budeme s lore ohľadom Caty? Pokiaľ viem, Alterac (ktorý tipujem bol tiež oslovený, keďže si jeho súčasťou...teda, dúfam, že sa nemýlim a si, v Ali mám prehľad len trochu) napríklad RPil veci ohľadom ofenzívy Forsakenov do Hillsbrad a Arathi, Elrendar zas začal veci so Zandalarmi atď. Tieto veci ale nie sú odrazené na mape oblastí (napríklad obnovené časti EP, celé WP, zmena Forsakenov z padaviek skrývajúcich sa v ruinách Lordaeronských miest na uberOPultramegazvrátenúnazi hrozbu), čo by mohlo spraviť problém. Ako by sa to teda riešilo s týmto?
    Nejake RP lore ustupky apod asi budou nutne, ale treba nekdo vymysli nejakou sikovnou pohadku na vysvetleni Smile -S-

    Tu si tak trochu možno zodpoviem návrhom na svoju predchádzajúcu otázku, ale, keď už bude tá mapa z W1, nešlo by spraviť takú mapu aj na skutočný svet? Mám na mysli, že levelovalo by sa v normálnej mape Azerothu, Outlandu a Northrendu, taktiež by sa tam robilo všetko, čo je v hre, dungy, farmenie, repky, prípadne aj world PvP a na druhej mape by sa robilo RP. To by umožnilo upraviť veci podľa aktuálneho stavu lore, napríklad Outland bez tisícov démonov, Illidariov a belfov, Northrend bez Pohromy atď. Taktiež by sa v tejto mape mohli tvorcovia vyhrať so spawnami a Noggitom. Alterac pekne obnovený a bez mobiek, Stromgarde bez nepriateľov na každom kúsku, WP a EP pod kontrolou Argent Crusade, Ghostlands pevnejšie ovládané Silvermoonom, rovnako ako oblasti s Wretchedmi v EW, Quel´Danas pod vlajkou QT, obnovený západný Silvermoon, Hillsbrad a Silverpine zmenené na bastióny moci Forsakenov, lokácie Elrendaru skutočne vsadené do sveta, nielen v nevyužitej oblasti, Hyjal bez potreby ísť do raidu? Všetko možné bez ovplyvnenia hry, len by sa prešlo portálom a puf, sme tam, vo svete, ktorý je Azerothom, aký má byť (a s našimi sexy obmenami). Mali by sme tým vytvorenú lokáciu, ako na HC RP serveroch, kde by sa naše zmeny mohli skutočne ukázať, ale vo veľkosti celého sveta, ktorý už vlastne máme vytvorený dobrými ľuďmi z Blizzardu. S tým, že toto by mohlo prilákať aj mnohých nováčikov, ktorí by chceli RPiť v skutočnom svete Warcraftu, ale bez obmedzení, ktoré ten svet kvôli tomu, že ide o MMORPG a nie RP hru, obsahuje.
    Ano, je to mozne, ale jsme omezeni mnozstvim a casem noggit vyvojaru, cili cim vice lidi prilozi ruku k dilu, tim rozsahlejsi budeme moci tvorit upravy. Prozatim je v planu postupne upravovat jen hlavni relevantni lokace pro prvni valku, pak zrejme druhou valku .. Uvidime -S-

    A len tak zo zaujímavosti, k tomu War1...ako k tomu vlastne prišlo? Rozhodne proti tomu nápadu nie som, vyzerá to sľubne, ale zaujíma ma, prečo práve táto doba v dejinách Azerothu? Smile
    Prisla mi to jako zajimava doba s mnozstvim mozneho RP, mocnymi bitvami, pribehem, ktery mame a moznosti jej ozvlastnit. Ozivit stara kralovstvi a svet pro WoW hrace. Jeste me napadla doba Arahoru, ale ta je uz prilis legendary a malo zdroju k ni. -S-
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Seraphim za Fri Nov 14, 2014 3:55 pm

    Eynor napsal:Jiná otázka: zpřístupníte v DB i "tajné" mapy? Verdant Plains, Old Scarlet monastery, vrcholek hyjalu, nepoužitou kryptu pod KZ, battleground v Aszhaře etc?
    Pokud pro ne bude vyuziti, nevidim problem (snad se nevyskytne technicky).
    avatar
    Avelion

    Posts : 38
    Join date : 14. 11. 14
    Age : 25

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Avelion za Fri Nov 14, 2014 4:02 pm

    Seraphim napsal:
    Je možnost náhrady postav z Altantis stejným způsobem jako je to u postav založených na GN? A bude se v případě žádosti o nahrazení postavy muset dokládat nějaký důkaz?(screeny postavy, detaily a podobně?)
    Co je Atlantis? -Seraphim-

    Atlantis, neboli kdysi Anthoria. Brácha mi tu četl přes rameno a říkal, že by celkem rád zachránil aspoň některý svoje chary. Co já vím, tak na SWL nic moc nerozjížděl a celou dobu čekal, až se mu převedou z Atlantis na GN a nechce o ně přijít.
    avatar
    Faelin

    Posts : 14
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Faelin za Fri Nov 14, 2014 4:23 pm

    Arathor už využil Arathor RP Very Happy Teda, nie priamo Arathor, ale, Arathi Highlands mali, to by bolo otrepané Very Happy
    Krásna by bola Druhá vojna...a Lordaeron...moja láska, moja vášeň, môj milášik Very Happy Alebo aj Tretia a zažiť pád Lordaeronu, Dalaranu a QT. Ale aj Prvá vojna je super, Stormwind na vrchole slávy Smile

    Tak ma napadá, že na tú potenciálnu RP mapu celého sveta by zo začiatku možno ani nebolo treba toľko práce. Vlastne, možno spawny guild (s tým, že PH by asi počkali až po nich), zrejme teda Alterac a Elrendar, a potom možno upravovať. Spojiť to s RP by mohlo byť celkom super a samotné RP by mohlo trvať mesiace...napríklad obsadzovať Plaguelands, prípadne Ghostlands atď. Smile Ale podľa mňa by bolo lepšie dať to na samostatnú mapu, aby to neovplyvnilo herný svet a mechanizmy, niektoré oblasti by vlastne mohli byť upravené na súčasný lore stav jednoduchýmo odstránením niektorých mobiek (démonov preč z Nagrandu a je to, oblasť v aktuálnej podobe Very Happy ).

    Rozprávka na vysvetlenie...idem na to Very Happy
    Ale, ak by som mal byť uber vážny, rozmýšľal som nad tým a vyskytla sa mi otázka: Čo je podstatným hýbateľom WoW lore v Cate, ktorý ju posunul od WotLK? Odpoveď je: Deathwing.
    Ak by sme z rovnice odobrali Deathwinga, ktorého priamo asi nikto neRPil, tak by sme sa zbavili Kataklizmy. Nemám na mysli nepokoja elementálov, útoku na Hyjal, vyššej aktivity čiernej letky. Len by sme odobrali zničenie oblastí a obrovskú hrozbu. Takže, obrana Hyjalu, ktorá bola ako event, sa stala, elementáli robili bordel, červený drak v Stromgarde stále bol, dokonca mohli byť aj zemetrasenia, len absentuje svetová hrozba, ktorá by rozhodne inak bola výrazným faktorom v našom RP. Vyhoďme Deathwinga a je to, všetko sa stalo, ale môžeme to mať v paži, lebo sme útoky odrazili Very Happy
    Druhá vec ale je vojna Aliancie a Hordy, ktorú rozpútal Garrosh (a nikto si už nespomenie, že ju vlastne svojím spôsobom vyhlásil Varian ešte vo WotLK Very Happy ). Avšak, ak by Deathwing nepriletel, Thrall by bol stále náčelníkom (a áno, Cairne by žil...začína sa vám to páčiť, že? Very Happy ) a nestal by sa zeleným spasiteľom (teraz som vás už určite dostal, priznajme si to). Následkom tohto by Aliancia a Horda nikdy nebojovali v otvorenej vojne. Samozrejme, že pre účel RP Alteracu a celej Aliancie v spojením so Stromgarde by sa dalo povedať, že Opustení zaútočili aj tak. Reálne vlastne Alterac ani Stromgarde nie sú súčasťou Aliancie, len jej spojencami, čiže by nešlo o tovorenú vojnu. Tým by sme pekne zosekali zmenu sveta (a potrebu upravovať ho len kvôli vytvoreniu aktuálneho stavu) pri zachovaní príbehu, ktorý sme už odohrali.
    Takže, dajme preč Deathwinga, dajme preč Garrosha a je to, môžeme si ponechať RP, ktoré sa stalo na Cate a napriek tomu nemať potrebu vyriešiť svetovú hrozbu Deathwinga v príbehu Caty a Garrosha v príbehu MoP, ktorý sa v lore odohral dva roky potom. Taktiež by sa tým nemusel upravovať svet v Noggite, len guild housy a možno zrušenie nejakých mobiek, ktoré sú už z dôb dávno minulých. No nie je svet krásny? Very Happy
    avatar
    Eynor Astrae

    Posts : 240
    Join date : 08. 11. 14
    Location : Elrendar Keep

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Eynor Astrae za Fri Nov 14, 2014 4:26 pm

    Seraphim napsal:
    Eynor napsal:Jiná otázka: zpřístupníte v DB i "tajné" mapy? Verdant Plains, Old Scarlet monastery, vrcholek hyjalu, nepoužitou kryptu pod KZ, battleground v Aszhaře etc?
    Pokud pro ne bude vyuziti, nevidim problem (snad se nevyskytne technicky).

    O využití se postarrrám! Vrrmňau.
    avatar
    Eynor Astrae

    Posts : 240
    Join date : 08. 11. 14
    Location : Elrendar Keep

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Eynor Astrae za Fri Nov 14, 2014 4:54 pm

    Hmm Sylvanas valkýry získala na konci wotlk. Místo Garroshe můžeme mít zlouna z ní. Jakkoli ji obdivuji a lituji, stále je to b..ch queen. Proč by si nedošla vykopat Alterac z hranic. Má druhou verzi moru, proč by ji nezkusila tajně použít na nepohodlné (třeba i spojence).

    We are the Forsaken. We will slaughter anyone who stands in our way.
    The Banshee Queen has plans for you!
    Those who do not stand with the Forsaken stand against them. And those who stand against the Forsaken will not stand long.

    ...to ji cituji. Jasně, zabijte mne, proti elfům by nikdy nešla, Silvermoon brání a miluje stále. Etc. Ale forsakeni si pomohli už na wotlk - jejich cata architektura existuje v Northrendu. A na Alianci by byla asi sakra zlá stejně. Na orkské stráže, co jí na krk pověsil Garrosh už na wotlk? Také. Nenávist těch dvou je legendární a Garroshe ve světě máme - jen nebude sedět na Thrallově sesli.
    avatar
    Avelion

    Posts : 38
    Join date : 14. 11. 14
    Age : 25

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Avelion za Fri Nov 14, 2014 5:00 pm

    Faelin napsal:
    Rozprávka na vysvetlenie...idem na to Very Happy
    Ale, ak by som mal byť uber vážny, rozmýšľal som nad tým a vyskytla sa mi otázka: Čo je podstatným hýbateľom WoW lore v Cate, ktorý ju posunul od WotLK? Odpoveď je: Deathwing.
    Ak by sme z rovnice odobrali Deathwinga, ktorého priamo asi nikto neRPil, tak by sme sa zbavili Kataklizmy. Nemám na mysli nepokoja elementálov, útoku na Hyjal, vyššej aktivity čiernej letky. Len by sme odobrali zničenie oblastí a obrovskú hrozbu. Takže, obrana Hyjalu, ktorá bola ako event, sa stala, elementáli robili bordel, červený drak v Stromgarde stále bol, dokonca mohli byť aj zemetrasenia, len absentuje svetová hrozba, ktorá by rozhodne inak bola výrazným faktorom v našom RP. Vyhoďme Deathwinga a je to, všetko sa stalo, ale môžeme to mať v paži, lebo sme útoky odrazili Very Happy
    Druhá vec ale je vojna Aliancie a Hordy, ktorú rozpútal Garrosh (a nikto si už nespomenie, že ju vlastne svojím spôsobom vyhlásil Varian ešte vo WotLK Very Happy ). Avšak, ak by Deathwing nepriletel, Thrall by bol stále náčelníkom (a áno, Cairne by žil...začína sa vám to páčiť, že? Very Happy ) a nestal by sa zeleným spasiteľom (teraz som vás už určite dostal, priznajme si to). Následkom tohto by Aliancia a Horda nikdy nebojovali v otvorenej vojne. Samozrejme, že pre účel RP Alteracu a celej Aliancie v spojením so Stromgarde by sa dalo povedať, že Opustení zaútočili aj tak. Reálne vlastne Alterac ani Stromgarde nie sú súčasťou Aliancie, len jej spojencami, čiže by nešlo o tovorenú vojnu. Tým by sme pekne zosekali zmenu sveta (a potrebu upravovať ho len kvôli vytvoreniu aktuálneho stavu) pri zachovaní príbehu, ktorý sme už odohrali.
    Takže, dajme preč Deathwinga, dajme preč Garrosha a je to, môžeme si ponechať RP, ktoré sa stalo na Cate a napriek tomu nemať potrebu vyriešiť svetovú hrozbu Deathwinga v príbehu Caty a Garrosha v príbehu MoP, ktorý sa v lore odohral dva roky potom. Taktiež by sa tým nemusel upravovať svet v Noggite, len guild housy a možno zrušenie nejakých mobiek, ktoré sú už z dôb dávno minulých. No nie je svet krásny? Very Happy

    Tak když tohle čtu, tak se mi ježí chlupy po celém těle.
    Vždycky jsem odmítala čistě RP servery, protože jejich lore bylo hodně pozměněné. Je pravda, že žádná z našich postav do lore přímo nezapadá a má v něčem třeba vyjímku, ale jsou to zanedbatelné věci. Ale OMG! Odstranit deathwinga? To jako fakt? Vždyť se to dá vyřešit úplně jinak a né takhle prznit lore.
    Deathwing klidně mohl přiletět(ten přelet nedělal jednou za týden, takže už nic dalšího pak neuvidíme), ale nemuselo to udělat stejný změny. Když chcete měnit svět pomocí nějakého programu, tak proč by zrovna to nemohly být ty změny co nastaly v kataklizmu místo(nebo na doplnění) těch oficiálních? V zatopeným Thousand needles stejně nikdo neeRPí, v Barrens se dá to místo spojené s emerald dream(emerald nightmare...nevim přesně) zaerpit prostě v tom lesíku u jezírka a podobně. Vždy se dá něco vymyslet. A neříkejte, že neumíte improvizovat- jsme bez spawnů víc jak půl roku a stejně jsme dokázali erpit marodku a o pár metrů dál bylo najednou vězení. Vše je o představovosti.
    Cairneho smrt už byla zaerpená, event s Grimtotemy taky, ale to by se nemuselo nijak měnit. Akorát by GMko při eventu u taurů dalo jako jméno místo Cairne Baine. Stejně tak Garrosh- Thrall by kvůli příletu Deathwinga fakt jel do OL(nemusí odjet hnedka) a místo něj nastoupil Garrosh, jen by se při případným eventu s ním spawnul. A například pokud by někdo chtěl v budoucnu event se zabíjením Sintharie, tak se dá zaerpit u Onyxie.
    Na samotnýho Deathwiga si myslím nikdo z nás netroufne, takže toho není ani potřeba spawnovat nikam.

    Tak, tady máte pohádku bez nutnosti měnit nějak víc lore nebo z něj odebírat postavy.
    avatar
    Eynor Astrae

    Posts : 240
    Join date : 08. 11. 14
    Location : Elrendar Keep

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Eynor Astrae za Fri Nov 14, 2014 5:03 pm

    Avelion napsal:
    Faelin napsal:
    Rozprávka na vysvetlenie...idem na to Very Happy
    Ale, ak by som mal byť uber vážny, rozmýšľal som nad tým a vyskytla sa mi otázka: Čo je podstatným hýbateľom WoW lore v Cate, ktorý ju posunul od WotLK? Odpoveď je: Deathwing.
    Ak by sme z rovnice odobrali Deathwinga, ktorého priamo asi nikto neRPil, tak by sme sa zbavili Kataklizmy. Nemám na mysli nepokoja elementálov, útoku na Hyjal, vyššej aktivity čiernej letky. Len by sme odobrali zničenie oblastí a obrovskú hrozbu. Takže, obrana Hyjalu, ktorá bola ako event, sa stala, elementáli robili bordel, červený drak v Stromgarde stále bol, dokonca mohli byť aj zemetrasenia, len absentuje svetová hrozba, ktorá by rozhodne inak bola výrazným faktorom v našom RP. Vyhoďme Deathwinga a je to, všetko sa stalo, ale môžeme to mať v paži, lebo sme útoky odrazili Very Happy
    Druhá vec ale je vojna Aliancie a Hordy, ktorú rozpútal Garrosh (a nikto si už nespomenie, že ju vlastne svojím spôsobom vyhlásil Varian ešte vo WotLK Very Happy ). Avšak, ak by Deathwing nepriletel, Thrall by bol stále náčelníkom (a áno, Cairne by žil...začína sa vám to páčiť, že? Very Happy ) a nestal by sa zeleným spasiteľom (teraz som vás už určite dostal, priznajme si to). Následkom tohto by Aliancia a Horda nikdy nebojovali v otvorenej vojne. Samozrejme, že pre účel RP Alteracu a celej Aliancie v spojením so Stromgarde by sa dalo povedať, že Opustení zaútočili aj tak. Reálne vlastne Alterac ani Stromgarde nie sú súčasťou Aliancie, len jej spojencami, čiže by nešlo o tovorenú vojnu. Tým by sme pekne zosekali zmenu sveta (a potrebu upravovať ho len kvôli vytvoreniu aktuálneho stavu) pri zachovaní príbehu, ktorý sme už odohrali.
    Takže, dajme preč Deathwinga, dajme preč Garrosha a je to, môžeme si ponechať RP, ktoré sa stalo na Cate a napriek tomu nemať potrebu vyriešiť svetovú hrozbu Deathwinga v príbehu Caty a Garrosha v príbehu MoP, ktorý sa v lore odohral dva roky potom. Taktiež by sa tým nemusel upravovať svet v Noggite, len guild housy a možno zrušenie nejakých mobiek, ktoré sú už z dôb dávno minulých. No nie je svet krásny? Very Happy

    Tak když tohle čtu, tak se mi ježí chlupy po celém těle.
    Vždycky jsem odmítala čistě RP servery, protože jejich lore bylo hodně pozměněné. Je pravda, že žádná z našich postav do lore přímo nezapadá a má v něčem třeba vyjímku, ale jsou to zanedbatelné věci. Ale OMG! Odstranit deathwinga? To jako fakt? Vždyť se to dá vyřešit úplně jinak a né takhle prznit lore.
    Deathwing klidně mohl přiletět(ten přelet nedělal jednou za týden, takže už nic dalšího pak neuvidíme), ale nemuselo to udělat stejný změny. Když chcete měnit svět pomocí nějakého programu, tak proč by zrovna to nemohly být ty změny co nastaly v kataklizmu místo(nebo na doplnění) těch oficiálních? V zatopeným Thousand needles stejně nikdo neeRPí, v Barrens se dá to místo spojené s emerald dream(emerald nightmare...nevim přesně) zaerpit prostě v tom lesíku u jezírka a podobně. Vždy se dá něco vymyslet. A neříkejte, že neumíte improvizovat- jsme bez spawnů víc jak půl roku a stejně jsme dokázali erpit marodku a o pár metrů dál bylo najednou vězení. Vše je o představovosti.
    Cairneho smrt už byla zaerpená, event s Grimtotemy taky, ale to by se nemuselo nijak měnit. Akorát by GMko při eventu u taurů dalo jako jméno místo Cairne Baine. Stejně tak Garrosh- Thrall by kvůli příletu Deathwinga fakt jel do OL(nemusí odjet hnedka) a místo něj nastoupil Garrosh, jen by se při případným eventu s ním spawnul. A například pokud by někdo chtěl v budoucnu event se zabíjením Sintharie, tak se dá zaerpit u Onyxie.
    Na samotnýho Deathwiga si myslím nikdo z nás netroufne, takže toho není ani potřeba spawnovat nikam.

    Tak, tady máte pohádku bez nutnosti měnit nějak víc lore nebo z něj odebírat postavy.

    Kdo je odebírá? Prostě dál trčí v Deepholme a hledá GPS... chill out.

    Speciálně tvůj char s Deathwingem neRPil, pokud nemáš mrtvolu ze Stormwindu, nebo dračí vejce či Twilight kultistu, co na něj přivařoval pláty a dělal mu tuning.

    Twilight tu byl předtím a je dál; smaragdová noční můra nesouvisí s Deathwingem, ale s N'zoth; Cairne nezemřel kvůli Deathwingovi ale kvůli Maghatě - to se tak jako tak stalo, taureni mají nového vůdce a nový Hlas; Sylvanas by tak jako tak klidně mohla zaútočit na Greymane Wall (v Silverpine vždy byly q s worgeny jako oběťmi pro expení), nemrtví se vždy snažili zlikvidovat prince Galena v Arathi; Thrall do OL jezdí kvůli babičce pravidelně, nevšimla sis?!!! Aspoň já si tam s ním vždy dávám čaj. Sintharie zemřela před cata, mluvíš o nějaké její nemrtvé verzi z něj? Zkus přečíst Noc Draka. Malygos je tak jako tak dávno mrtvý.
    A mluvilo se jen o tom, že by Deathwing prostě stále sbíral síly na zničení geografie a Loch Modan! Ne že ho někdo smáznul.

    Hádám, že jsem to zodpověděla a že jsme se s Faelinem celkem pochopili.
    Z mého hlediska by byly plus dvě věci, které mne vždy štvaly: Korialstrasz by žil. A mohla bych na dovolenou k Loch Modan Razz

    thanalos

    Posts : 6
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro thanalos za Fri Nov 14, 2014 5:59 pm

    1 war1 éra : je pekna ale väčšina takýchto projektov skonči natom že gm dojdú nápady alebo vyčerpá možnosti lokácie alebo to ludí omrzí a prestanú postupne hrať. A celý projekt skončí. Na občasne rp alebo niaky event mi to príde super ale inak som skôr pre wotlk éru.

    2. Post wotlk éra . AKo hráč blood elf warra mi bude po warrovi smutno a aj po cata lokáciach ale ak sa budú dat získat itemy za marky nemám problém.
    To by sa dalo aplikovať aj na itemy z novších datadiskov ( arathor). Tiež by to mohlo prilákať ľudí.
    Chcem poukázať že takýto server je oproti HC rp z jednou lokáciou výnimočný, pretože vás neobmedzuje v tom čo sa dá vymyslieť a nemusíte sa spoliehať na to, že vás niake gm zabaví a spraví event a do vtedy budete čakať v krčme a kecať.
    avatar
    Faelin

    Posts : 14
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Faelin za Fri Nov 14, 2014 7:35 pm

    Eynor to pochopila presne tak, ako to bolo zamýšľané Smile

    S narážkou na čisto RP servery som myslel to, že na potenciálnej "RP mape" by mohli byť naše činy aj odrazené, narozdiel od Soulwellu, kde keď niečo dobyjete, tak si môžete pogratulovať, usmiať sa na seba a odísť s vedomím, že mobky tam o 5 minút budú (pretože aj keby mohli byť dané preč, ich odstránenie by ovplyvnilo questovanie) a hoci IC si môžete hovoriť, že je to vaše, pri RP budete v zničenom meste plnom nemŕtvych, nie v obnovenom sídle ľudí (názorný príklad). Popritom, ak sa na HC RP serveri niečo stane, tak noggiter urobí facepalm, povzdychne si a môže to zmeniť. Rozhodne to nebolo o tom, aby bol tento server HC RP, to myslím nikto tu nechce.

    Čo sa týka lore...Cata bola failom nielen z hľadiska hry, ale aj lore. Aliancia bola nakopaná Hordou všade, kde sa dalo, hoci mala väčšie počty, Opustení spravili genocídu v polovici Lordaeronu, ale následok žiadny, Deathwing pristál na Stormwinde a potom odletel (zastavme sa tu na chvíľu a nechajme túto informáciu stáť vo vzduchu, aby sme si ju lepšie uvedomili. Pristál na hlavom meste Aliancie, početne aj technicky najmocnejšej svetovej sily, a potom odletel a dva roky robil...niečo. To nielen, že je nelogické, to je hlúpe), trollovia sa zrazu z ničoho nič už stý raz stali svetovou hrozbou, a čo bolo najhoršie: Green Jesus.
    Cata bola fail failov. WotLK je život, WotLK je láska, WotLK je všetko Very Happy Síce mám rád lore Warcraftu a aj Cata mala svoje pekné chvíľky (Ramkaheni, Eastern Plaguelands), ale hlavná dejová línia by v Česko-Slovensko má talent dostala 3 X.
    avatar
    Faelin

    Posts : 14
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Faelin za Fri Nov 14, 2014 11:21 pm

    Tak ma ešte napadlo: čo worgeni a goblini? Teda, Azshara na WotLK mape nie je, rovnako ako Gilneas, ale niektorí ľudia RPili aj za nich. Ako sa vyriešia tieto dve rasy pre tých hráčov? (je ich síce málo, teda, goblina poznám jedného, neviem, koľko je worgenov, ale predsa, tie postavy môžu byť rovnako rozRPené ako tie, ktoré mali hráči dlhšie a u iných, vtedy prístupných rás)
    avatar
    Eynor Astrae

    Posts : 240
    Join date : 08. 11. 14
    Location : Elrendar Keep

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Eynor Astrae za Sat Nov 15, 2014 1:14 am

    To napadlo mnohé: pokud je to nutné do RP dalo by se to považovat za "unikátku"...
    do pve by to bylo OP zvýhodnění kvůli racialkám.

    Nutnost rpit rasu (příklad Ogatix) se dá řešit perma morfem, který má hráč po logu... morf na golbina, např. Problém je, že na něm pak není vidět equip krom zbraní. Stáel bude mít oblečení NPC na které má morf.


    worgeni: vpoho ti z wotlk vypadají všichni stejně. Alespoň se vyhneme situaci, kdy je na ali 90% lidí, protože každý hraje worgena. Pokud by worgen skin byl za RP nebo něco jako rp item který vás na něj promění...nemám problém. Ale jen za rp, ne za tupé vytvoření lvl 1 charu v gilneas.
    Otázkou je, co na to vedení Smile
    avatar
    Orkelt

    Posts : 172
    Join date : 14. 11. 14
    Age : 20

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Orkelt za Sat Nov 15, 2014 9:13 am

    Jak to zatím čtu, vypadá to velmi dobře, takže máte moji plnou podporu. Wotlk přivítám už jen z nostalgie a kvůli starým zónám (např.: TN, celé Barrens a WP-EP vypadaly taky líp, když byly zanesené Pohromou). War1- no, nevím co si mám myslet o tomhle, protože W1 jsem nehrál, znám jen nějaké základy lore. Jako každý, kdo kdy hrál Assassin's creed ale vím, že historie se nejlíp učí, když si ji sami prožijete Wink Takže fandím oběma návrhům, Wotlku i Warcraftu i když mě trošku děsí ten případ, že by tu byl Azeroth normální, Azeroth zasažený naším RP a ještě Azeroth z doby druhého rozměru. To, že přijdem o rasy z caty mě trošku mrzí, ale výměnou za původní skin zón, dobrý obchod, ne Smile Navíc bych řekl, že pokud by Ogatix dostal starý goblinský skin, vypadal by ještě debilněji a vtipněji, takže přes to bych se nějak přenesl. Snad jediná výhrada by byl "downgrade" lore, protože co se stalo, stalo se. Myslím, že to není neřešitelné, jen to dá trochu zabrat. A ještě jedna věc, na současném SW jsme jen dva až čtyři taureni, čili by mě zajímalo, jestli se budou tahat hráči i odjinud, aby se naše kmeny trošku rozrostly. V každém případě držím palce, protože udělat to horší, než je to teď, to by vyžadovalo značný um.
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Seraphim za Sat Nov 15, 2014 1:17 pm

    thanalos napsal:1 war1 éra  : je  pekna  ale  väčšina takýchto  projektov skonči  natom  že gm  dojdú nápady alebo vyčerpá možnosti lokácie alebo to ludí omrzí a prestanú postupne hrať. A celý projekt skončí. Na občasne rp alebo niaky event  mi to príde super  ale  inak som skôr pre wotlk éru.

    2. Post wotlk éra .  AKo hráč blood elf warra  mi bude po warrovi smutno  a aj po cata lokáciach ale ak  sa budú dat získat itemy  za marky   nemám problém.
    To by sa dalo aplikovať aj  na itemy z novších  datadiskov ( arathor). Tiež by to mohlo prilákať  ľudí.
    Chcem  poukázať  že takýto server je oproti  HC rp  z jednou lokáciou  výnimočný, pretože  vás neobmedzuje v tom čo  sa dá  vymyslieť  a nemusíte sa   spoliehať na to, že  vás niake gm zabaví a spraví event  a do vtedy budete čakať v krčme a kecať.

    war1éra: V tom je právě to hezké, my máme spoustu událostí možnost čerpat přímo z dějin (z lore) a ty RP, nebo RPit věci k nim se vztahující a postupně odvíjet čas.
    A jistě víš, že v průběhu první války Orkové postupně dobili celý Azeroth a poté se vydali dobývat na sever do Lordaeronu. =>
    End of act Warcraft 1 era, Orcs and Humans. To be continued ...
    and
    Welcome Warcraf2 era, Tides of Darkness Smile) :-P  (za předpokladu, že se bude projekt líbit, budou hráči, vývojáři atd)

    (Což samozřejmě zahrnuje upravit náležitě Lordaeron, čili opět spousta práce v Noggitu, spawnu atd, že?
    Čili kdokoli má chuť se učit a nějak pomoci s vývojem, budeme rádi.)
    avatar
    Avelion

    Posts : 38
    Join date : 14. 11. 14
    Age : 25

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Avelion za Fri Nov 21, 2014 12:05 pm

    Dobře, další blbej nápad na lore:
    Co Deathwinga nevynechávat, ale vynechat jeho přelet přes Azeroth? Jak Fingon říkal- přiletěl, odletěl a dva roky se někde zahrabával, žádný překvapení se nekonalo.
    Napadlo mě to kvůli možnostem do budoucna, kdyby se jednou v budounu erpily pandy(hoooodně v budoucnu), tak aby nám tam nechyběly některý události.
    Prostě Deathwing byl moc línej na přelet nad Azerothem a místo toho se soustředil na některé svoje plány. Aspekti o něm tím pádem věděli dost a sbírali síly na boj s ním a pokud by se někdy přecházelo na další datadisk, tak by se to zaerpilo že aspekti konečně nabrali dost sil, zabili Deathwinga a právě až jeho smrt způsobila na světě ty změny(nebo že se před soubojem proletěl/whatever).

    Pokud by někdo měl třeba event na Wrathionovo vejce, nebo měl v plánu zabít někoho z Deathwingovy ressnuté a posešívané rodinky, tak by to šlo zaerpit ve starých lokacích.
    avatar
    Faelin

    Posts : 14
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Faelin za Fri Nov 21, 2014 7:08 pm

    http://wowpedia.org/Shattering
    To, že Deathwing preletel nad svetom ovplyvnilo akurát to, že socha Danatha Trollbana si povedala: "I am out of here." a tiež tie sexy stopy po pazúroch na Stormwinde (a tiež Park...teda, to, čo po ňom zostalo). Samotná udalosť bola spojená s jeho príchodom, keď sa prerval cez Maelstorm (zatiaľ nikto nebol schopný vysvetliť, prečo vo videu vyletel z nejakej hory severne od Auberdine...teda, vysvetlenie je, že to vyzeralo cool, ale v lore bola cesta cez Maelstorm). Takže, žiadny príchod, žiadna Kataklizma. Žiadna Kataklizma, žiadne rozostúpenie hmiel a znovuobjavenie Pandarie (hoci Putujúci ostrov by sa zjaviť mohol), žiadna vojna v Pandarii a občianska vojna v Horde, žiaden Draenor. Príchod Deathwinga spustil udalosti nasledujúcich minimálne dvoch rozšírení (čo sa vplyve TBC a WotLK na ďalšie expanzie nedá povedať, tie obe by mohli fungovať úplne samostatne).

    Navyše, Cataclysm sa považuje za najhoršie rozšírenie WoW v histórii, s Mists of Pandaria za ním (hoci to vraj celkovo nedopadlo až tak zle, ako to mohlo zo začiatku vyzerať). WoW počas nich stratilo polovicu svojich hráčov. Na druhú stranu sa WotLK považuje za vrchol WoW, najlepšiu expanziu (hoci podľa niektorých má WoD potenciál si tento titul uzurpovať, to ale rozhodne čas). Taktiež, od Caty sa už len samotné questovanie stalo zložitejším z hľadiska opráv. Tam, kde bolo fázovanie a zložité questové línie výnimočnými udalosťami (Icecrown, Scarlet Enclave), sa zrazu všetko začalo točiť okolo nich. Uldum, Hyjal, Twilight Highlands, Hillsbrad Foothills, Redridge Mountains, Westfall, Eastern Plaguelands, Stonetalon Peak, Lost Isles, Gilneas, Kezan, Silverpine Forest a stavím sa, že som na niečo ešte zabudol, všetky tieto oblasti majú istú formu fázovania alebo zložitých mechanizmov v questoch, ktoré by som nechcel opravovať (ak by som to vôbec dokázal). Ktovie, koľko hráčov tento server bude mať, ako veľký bude tým a či vôbec niekedy bude možnosť mať funkčné Cata, nebodaj MoP jadro a možnosti to opravovať.
    A, je treba povedať, že WoW lore má svoju časovú postupnosť a rozsah. Cata trvala dva roky, MoP jeden. Pochybujem, že behom roku tu bude vôbec Cata, nie ešte MoP, ale príbehovo by to tak malo byť. Môžeme si vybrať (teda, vedenie si môže vybrať Very Happy ): držať sa WoW lore a pritom vlastne absolútne neísť podľa nej v rámci časového hľadiska a z hľadiska existencie oblastí, rás a miest, alebo proste vypustiť zmeny, ktoré zmenili Azeroth a mať voľnosť v RP bez povinnosti viazať sa na (v mnohých prípadoch počas Caty a aj MoP) celkom slabé príbehy z originálneho WoW.
    avatar
    Avelion

    Posts : 38
    Join date : 14. 11. 14
    Age : 25

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Avelion za Fri Nov 21, 2014 9:17 pm

    Já bych jela dál podle lore, ale časově úplně mimo.
    Kdyby bylo v budoucnu potřeba, tak některé věci zaerpíme v rychlosti, jiné se našich postav vůbec nemusí dotknout, pokud zrovna nevládnou nějaké frakci, ne?
    avatar
    Faelin

    Posts : 14
    Join date : 14. 11. 14

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Faelin za Sat Nov 22, 2014 11:44 am

    Lenže RPiť Catu na WotLK je nezmysel. Hovoríš, že nikto nechodí do Thousand Needles? A čo Orgrimmar, Azshara, Stormwind, Loch Modan, Durotar, Barrens a iné? Celý svet sa zmenil a RPiť Cata svet vo WotLK svete by bolo až zbytočne namáhavé. Áno, šlo by to, rovnako ako ide RPiť bez spawnov, ako ide RPiť bez GM, bez RP bodov, bez RP itemov, bez možnosti komunikácie medzi "Alianciou" a "Hordou" (pretože na Soulwelli sú frakcie, ktoré sú aj neutrálne, ale tvorené rasami Ali a Hordy). Všetko sa dá, lenže keby sme sa riadili tým, že je to možné, tak je to dobré, tak by vlastne ani nebol dôvod tento server zakladať ani sem ísť, pretože, veď RPiť ide aj na Soulwelli, načo sa snažiť o lepšie podmienky? Ono pre elfov z Elrendaru to možno nemá veľký rozdiel, Lordaeron Kataklizma takmer nezasiahla, ale som zvedavý, čo by povedali orkovia, ktorí by boli nútení RPiť existenciu iného mesta, než v skutočnosti vidia len preto, lebo Cata.
    A čo sa týka časovej línie, už jej zmena je odklon od lore a to poriadny. Je zázrak, že v lore Theramore prežil obklopený Hordou dva roky, nie ešte, aby to bolo dlhšie. Dalaran odletel z Northrendu po skončení hrozby modrej letky a Pohromy a v MoP už bol dakde nad morom na neznámom mieste (a počas 5.4 mal byť nad OG, lenže technické problémy počas robenia raidu tomu zabránili). Pandaria bola objavená kvôli Kataklizme a vojne medzi Alianciou a Hordou, ktorá spôsobila, že sa v Južných moriach stratila loď s Anduinom, čo viedlo k objaveniu kontinentu. Toto všetko sa dialo v určitej časovej línii, ktorá je záväzná, a povedať: "Ja chcem ísť podľa lore za každú cenu, ale popritom si chcem meniť časti, ktoré mi nevyhovujú," znie trochu blbo.

    Sponsored content

    Re: O projektu

    Příspěvek pro Sponsored content


      Právě je Thu Nov 15, 2018 3:52 am