Fórum RP/PvE/PvP serveru Legenda


    PH/GH stavba - RP

    Share
    avatar
    AngelusCzD

    Posts : 17
    Join date : 18. 11. 14
    Location : Střední Čechy

    PH/GH stavba - RP

    Příspěvek pro AngelusCzD za Wed Jan 21, 2015 11:35 am

    Zdravím,

    Když jsem u těch nápadů na RP, Proč si ne od RPit i stavbu PH/GH. Pokud by to šlo?
    Návrh:
    CO udělat řetěz Q, dejme to mu, kde by jste museli sehnat materiál na výstavbu PH/GH. Třeba tím že jej nakoupíme, dřevo na pile, kámen v dolech, najmeme pracovní sílu která dům postaví.
    Je to nápad jak pro RPery kteří chtějí dům nebo RP guildy jak si postavit svoje zázemí a ještě se u toho pobavit, a ne jen dojít za GM a dát mu peníze a postav dům.

    PS: Je to návrch jen RP hráče. A pokud to považuje to za blbost tak klidně smázněte

    Díky za přečtení
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    Re: PH/GH stavba - RP

    Příspěvek pro Seraphim za Wed Jan 21, 2015 6:10 pm

    Tusim, ze nekde maji toto vyreseno i programove nebo pomoci addonu .. Draci hnizdo ze by?

    A ano, nasbirat nejake drevo, kameny, suroviny, je zajimavy napad - zvazime avsak zatim neslibujeme.
    Zajimaji nas vsak i nazory ostatnich hracu na toto.
    avatar
    Faelin

    Posts : 14
    Join date : 14. 11. 14

    Re: PH/GH stavba - RP

    Příspěvek pro Faelin za Wed Jan 21, 2015 7:22 pm

    Je to zaujímavý nápad, ale má to jedno veľké ALE. Ako to spraviť?
    Predstavme si guildu X, ktorá RPí ľudí zo Stormwindu. Povedia si, že vo Westfalle si založia ako vojenská organizácia svoj malý hrad a budú pomáhať tamojším ľuďom proti Defiasom, banditom, gnollom a podobne. Budú teda potrebovať guild house. Avšak, logického hľadiska by pre drevo šli do Elwynnu, pre kameň tiež...vlastne asi takmer všetko by získali z okolitých krajín. Takže tieto všetky veci by museli byť naspawnované tam. Lenže, čo ak nebudú, lebo, z herného hľadiska by možno nebolo najlepšie zaplniť celý svet surovinami na stavbu GH. Avšak, z hľadiska RP by bolo nelogické, aby sa behalo cez polovicu sveta za surovinou, ktorá je za rohom (možno Westfall nie je tým najlepším príkladom, ale napríklad taký Felwood, píly nikde, doly tiež, avšak drevo a kameň všade navôkol, logicky nie je čo riešiť ohľadom materiálov na stavbu).
    Celkovo je to dobrý nápad, len ako to zakomponovať priamo do hry, aby to neťahalo oči neRP hráčom? (tých GH a PH asi nebude tak veľa, aby to výrazne ovplyvnilo výzor oblastí, ale tieto veci možno áno) A stále by som ponechal možnosť kúpiť si GH za goldy pre prípad, že by šlo o neRP guildu alebo, že by si to guilda chcela odRPiť sama svojím spôsobom počas toho, čo budú OOC zháňať peniaze. Proste, nech sa hráči rozhodnú, čo z tých dvoch možností budú chcieť pre ich konkrétny GH.

    Gyram

    Posts : 1
    Join date : 24. 06. 15

    Re: PH/GH stavba - RP

    Příspěvek pro Gyram za Wed Jun 24, 2015 1:40 am

    Ahoj,

    v ohledu PH a HS jsem docela vždycky nacházel zalíbení, takže bych se taky rád vyjádřil. Hrál jsem na několika serverech, kde to podporovali mnoha různými způsoby. Za nejprogresivnější verzi považuji Neoteric (Jak se to jmenuje teď nevím. Dějiště bylo v Hillsbradech). Člověk tam musel farmit dřevo atd aby mohl něco postavit. Na farmení tam bylo postaveno prakticky všechno, jak skill postavy, itemy tak právě stavba budov. Velká nevýhoda toho byla, že pak člověk musel trávit obrovské množství času farměním a to ho odvádělo od RP, protože ono RPit 2 měsíce v kuse rituál, který nějakou dobu trvá a je pořád stejný (viz sekání dřeva) opravdu není moc zábava a spadá to potom do klasického farmení, jako je třeba farmení repky na PvE serverech.

    Další příklad byl model, kde všechno muselo jít přes GMs. Pro mě osobně to bylo dost pozitivní, protože mě konkrétní GM podporovalo a já dostával takřka volnou ruku. Tento model je ale neaplikovatelný globálně, vyvíjí velký nárok na čas a trpělivost GM a je to krok směrem nesamostatnosti hráči, tedy systému, který by měl být jakž takž samoobslužný (jinými slovy aby s tím nebylo sraní).

    Obecně ale nejlepší mi přišel model (a dost možná to bylo na nějakém serveru, kde jsme hráli všichni ale už si nepamatuju ty názvy... Možná Soulwell? CzD? Dračí Hnízdo? Ztrácím přehled), kde byl druhý server (tzv. testovací) kde měli všichni GM práva a mohli tam stavět co si jen usmysleli. Poté co cosi postavili, kontaktovali GM aby jim to schválilo a to jim to potom za goldy převedlo do hlavního serveru. Tam je ale trochu smutný fakt, že to stojí na goldech, které jsou opět o farmení v non-RP podmínkách.

    Zatím mě nenapadá ultimátní řešení (možná mě to napadne v momentu kdy sendu tenhle post a možná ne Smile ) každopádně nároky jsou jasné.

    1. Musí to být proces, ve kterém GM hraje roli spíš kontrolóra než dělníka.
    2. Systém, který je navržený pro stavbu a podporuje všechny kdo by něco hezkého rádi postavili, protože tím se vytváří hezčí a osobnější herní prostředí. (aka dostupnost)
    3. Měla by být poskytnuta hráčům co největší volnost v tom co si přejí postavit (aneb STOP šablonám)
    4. Ne vždy je technická sofistikovanost, to co je nejpraktičtější, takže prosím žádné farmící questo-řehole.

    Na vrch toho bych ještě rád zmínil nápad, že by měl být ještě třetí typ budov. Vedle PH a HS bych navrhoval HFP (House for Public), mezi které by patřili hospody, stáje, kovárny, knihovny, rybárny, kolbiště, lichvárny atd atd.... Některé tyto budovy by měli být samozřejmě spjaty s guildou, která to bude provozovat. Tak jako ale i ve státu, měly by být tyto budovy podporávny správním orgánem. Jinými slovy, příjdu za správcem oblasti a řeknu "Chci tu provozovat kovárnu" a on mi ji po domluvení podmínek schávlí, já si ji postavím a pak mu budu odvádět část výdělku. Ten ekonomický prvek, který jsem zmínil je ale nepovinná položka, neb systém bude fungovat i bez toho, a zavedení ekonomiky, která není postavená na goldech (neb goldy jsou highly non-RP byznys a fuj fuj), je věc komplexní a sporná. V kontextu s tím, bych ale navrhl podívat se na vizi, kterou máte ohledně serveru (já ji neznám, neb jsem ho prakticky teprve objevil) a definovat si tyhle věci, protože od nich se to pak odvíjí.

    Doufám, že jsem zas nedělal moc chytráka, jen jsem měl pocit, že k tomu mám co říct, takže díky za přečtení a Gl&Hf
    avatar
    Seraphim

    Posts : 73
    Join date : 04. 11. 14

    Re: PH/GH stavba - RP

    Příspěvek pro Seraphim za Thu Jun 25, 2015 12:55 pm

    No, tak to tedy nevím, zda bude v dohledné době test server. Uvidíme, zda na to je dost výkonu na našem virtuálním stroji, pokud ne, znamenalo by to větší platby měsíční za provoz.
    avatar
    Carpio

    Posts : 250
    Join date : 04. 11. 14
    Location : západní Čechy

    Re: PH/GH stavba - RP

    Příspěvek pro Carpio za Fri Jun 26, 2015 3:23 pm

    Co se týče PH/GH, shánění surovin měli dobře promakáno i na tom Brogobosu Laughing stačilo se dohodnout s GM a taková stáj se dala postavit nadvakrát, jen prostě poctivě oerpit shánění slámy, dřeva (koupit či samovýroba, to už je další věc) a vyplatit ty, co budou na stavbě makat. GM tam bylo víceméně jen od naspawnění toho kousku po dohodě (někdy i za herní "stavělo" taky). Barák by byl samozřejmě náročnější co do času i materiálu. Za to oerpení by se teoreticky dala silně srazit cena nemovitosti. Koneckonců, když si v reálu postavíte barák sami, taky vás to stojí méně.

    Sponsored content

    Re: PH/GH stavba - RP

    Příspěvek pro Sponsored content


      Právě je Tue Sep 25, 2018 3:08 pm